2/4⇒6個、S3⇒3個)
【Attak】
Multiple pieces cannot be stopped in the same square. If two or more pieces stop in the same square, a “charge” will occur.
・The first player’s piece is pushed to an adjacent square. The second player can choose which square to move to.
・The first player loses X number of dice and returns them to the box, where X is the sum of the numbers on the squares they move to.
(Example: 2/4→6Dice, S3→3Dice)
2:通路
“通路”に止まったら、試し振りをして、サイコロを獲得します。
b:分母(下)が試し振りの回数です。
a:分子(上)が獲得できるサイコロの個数です。
2:Aisle
When you stop at the “aisle”, take a test swing and win the dice.
b:The denominator (bottom) is the number of times you try.
a:The numerator (top) is the number of dice you get.
3:決闘場
キャラクターカードが存在する“決闘場”に進入したら、そこで停止します。決闘をしなければなりません。
この決闘場のキャラクターカードが伏せられていれば、オープンしてください。
3:Duel spots
When you enter a “Duel spots” with a character card, you stop there. You must fight the duel.
If the character card in this Duel spots is face-down, open it.
4:決闘
キャラクターカードの「DP(デュエルポイント)」が目標値です。目標値には3段階あります。
DP±0 :「パーフェクト」
DP-1 :「グレート」
DP-2:「ナイス」
X個のサイコロを振ります。手元のサイコロが十分にあれば、Xの数は自由です。
決闘に使用したサイコロは失います。箱に戻してください。
4:Dueling
The “DP (Duel Points)” of a character card is the target value. There are three levels of target values.
DP±0 :”PERFECT”
DP-1 :”GREAT”
DP-2 :”NICE”
Roll X number of dice. You can choose any number of X’s as long as you have enough dice on hand.
Dice used for dueling will be lost. Please return them to the box.
【トライフィックス】
サイコロ3個を振らず、振ったことにして箱に戻します。その3個分は、出目の計を[10]として